Zarządzanie sprzedażą

Zarządzanie kontem jest pojęciem obszernym i wkracza w wiele aspektów sprzedażowych w związku z czym oferujemy pełny menagment.

Zarządzanie sprzedażą

Strategia win-win to nasz cel, Ty koncentrujesz się na rozwoju produktu, my dbamy o jego sprzedaż różnymi kanałami,takimi jak ebay.de, czy marki własne.

 

Podchodzimy elastycznie do każdego zapytania, mamy sprawdzone rozwiązania logistyczne oraz grono zadowolonych klientów.

 

Niemieccy konsumenci mają wysoką świadomość swoich praw, zwracają uwagę na profesjonalną obsługę oraz pilnują przestrzegania prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość  przez co nie sposób pominąć tej kwestii operacyjnej przy planach poważnego zaangażowania się w sprzedaż na rynku niemieckim.

Wsparcie w zakresie kompleksowej informacji o sposobie oraz czasie dostarczenia towaru,

Co w prakrtyce oznacza nic innego jak dostarcznanie klientom niezbędnych informacji dotyczących aktualnego miejsca znajdowania sie zamówienia, firmy spedycyjnej przewożącej paczkę, przybliżonego czasu dostarczenia przesyłki oraz niezależnych czynnikach zewnętrznych mających wpływ na status zamówienia.

Obsługę procedury zwrotu towru zgodnie z 14-sto dniowym prawem konsumenta do odsyłki artykułu na podstwie formularza zwrotu.

Należy pamiętać, iż przy zawieraniu umowy na odległość klientowi przysługuje takowe 14-dniowe prawo zwrotu, bez wymogu podawania przyczyny. W związku z czym począwszy od informacji zwrotnej od klienta o chęci skorzystania z tej opcji, kończywszy na realnej odsyłce produktu wraz z załączonym, wypełnionym dokumentem, realizujemy oraz dokumentujemy cały ten proces.

Procedury reklamacji

Obsługę procedury reklamacjnej na podstwie formularza reklamacyjnego, stworzonego przez nas podstwie doświadczeń e-commerce w tej tematyce.

Prowadzenie rejestru i obsługa sporów, co stanowi nieodłączny i kluczowy element wyjaśniania jakichkolwiek nieprozumeń z kupującym.

Na tej płaszczyźnie mogą pojawić się naprawdę różnego rozdzaju sytuacje, których satyfsakcjujące obie strony rozwiązanie leży w naszej gestii. W przypadku specyficznych sytuacji, zawsze zasięgamy Państwa opinii w celu uniknięcia potencjalnego wyłudzenia ze strony kupującego.

Obsługę centrum rozstrzygania sporów

Obsługę centrum rozstrzygania problemów z transakcjami, które mogą pojawić sie na każdym etapie transakcji. Jest to pewnego rodzaju działanie prewencyjne, mające na celu uniknięcia sporu.

Anulowanie transakcji

Obsługę systemowa przerwania transakcji, polegająca przede wszystkim na bezproblemowym anulowaniu zakupu.

Zarządzanie promocjami i rabatami,

Zarządzanie promocjami i rabatami, który to zabieg wiąże się z modyfikacją ustawień systemowych, mających na celu promocję oraz wzrost sprzedaży.

Realizację indywidualnych ustawień konta,

Realizację indywidualnych ustawień konta, która zawsze jest omawiana z Państwem, zawierająca zarazem praktyczne porady i wskazówki mające na celu optymalizację sprzedaży.

Ponadto oferujemy

  • Obsługę zapytań przed i posprzedażowych w systemie marketplace oraz bieżąca komunikacja z klientami, oznaczająca stworzenie biura obsługi klienta, które jest kluczowym kanełem komunikacyjnych dla kupujących.
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji z klientami.
  • Weryfikację wiadomości systemowych portalu sprzedażowego. Każdy marketplace komunikuje się z własnymi użytkownikami poprzez wiadomości wysyłane bezpośrednio na konto
  • Obsługę centrali telefonicznej, jako dodatkowego kanału komunikacji z klientem.
  • Nadzór oraz personalizacja procedury oddawania oraz odpowiedzi na komentarze. Należy pamiętać, iż bradzo pozytywnie postrzegana, a zarazem w „dobrym guście” jest odpowiedź na komentarz, który zależy bardzo często od indywidualnego podejścia kupującego.
  • Obsługa sporów, którch kupujący ma możliwość wniesienia bezpośrednio poprzez konto PayPal.
  • Kontroling i nadzór nad stanem magazynowym, oznaczający systematyczną aktualizację stanu magazynowego.

Kompleksowa obsługa

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy kompleksową obsługę sprzedaży zarówno na rodzimych portalach aukcyjnych takich jak Allegro jak i na zagranicznych odpowiednikach.

 

Nasi specjaliści poprowadzą więc sprzedaż dla Państwa firmy na zagraniczne rynki na takich platformach sprzedażowych jak eBay czy Amazon. Oferujemy wsparcie sprzedażowe dla takich rynków europejskich jak niemiecki, angielski, rosyjski, hiszpański czy też francuski.