Pole Buy-Box na stronie wyników wyszukiwania

Już od pewnego czasu Amazon wydaje się testować użycie przycisku Buy-Box w różnych kategoriach na stronach wyników wyszukiwania, dzięki czemu klienci umieszczają żądany produkt bezpośrednio w koszyku. Obecnie przycisk można znaleźć w Niemczech i USA, zwłaszcza w kategoriach żywności.

Amazon-Buy-Box w wynikach wyszukiwania
Zazwyczaj, po wprowadzeniu szukanego terminu, klienci muszą kliknąć na produkt na następnej stronie z wynikami wyszukiwania, a następnie przejść do strony szczegółów produktu. Tam zostanie wyświetlony przycisk One-Click-Button i przycisk Shopping Cart-Button i można dokonać zakupu.

Teraz, w niektórych kategoriach, Amazon czasami wyświetla przycisk zakupów bezpośrednio na stronach wyników wyszukiwania, przycisk jednego kliknięcia nie został jeszcze tam odkryty.

Jaki te zmiany wpływają na sprzedawców:
  • zwiększeni optymalizacji listingów pod kątem BuyBox,
  • dopracowanie zdjęci produktów,
  • tytuły wywołujące chęć zakupu, niebędące tylko zbiorowiskiem słów kluczowych,
  • dobrą cenę,
  • pozytywne, wiarygodne review produktów
  • możliwie bezbłędne statystyki oraz pozytywny feedback

Sens tych działania jest oczywisty: przyspiesza moment konwersji ze strony karty produktu na stronę wyników wyszukiwania. Ten ruch bardzo pasuje do polityki Amazon, ponieważ potencjalnie zmniejsza proces o jeden krok i sprawia, że ​​sprzedaż jest bardziej wydajna. Pomysł nie jest nowy, na przykład Rewe zintegrował również przycisk zakupów w sklepie spożywczym bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania.

No Comments

Post A Comment